Naudoto „Ford Edge“ (2017 m.) testas: kuo europiečiams neįtiko šis didžiausias gamintojo SUV

Iki 2016 metų didžiausi „Ford“ gamintojo Europai skirti SUV automobiliai buvo kompaktiniai „EcoSport“ ir „Kuga“, tad šią spragą užtaisė antros kartos „Edge“.

„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Ford Edge“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (27)

„Motorai“

May 17, 2024, 7:00 PM

Pirmos kartos „Edge“ buvo debiutavo 2006 metais, tačiau jo pardavimas apsiribojo tik gimtąja JAV rinka. Na, o Senajame žemyne nuo praeito tūkstantmečio, kai buvo nesėkmingai bandoma prekiauti didžiuoju „Explorer“, „Ford“ neturėjo ką pasiūlyti ieškantiems didelio ir madingo SUV automobilio.

Tad su antrąja „Edge“ karta modelis pasirodė ir Europoje. Tik skirtingai nuo JAV, čia jis buvo parduodamas išskirtinai tik su keturių cilindrų turbodyzeliniais 2 l 180 arba 210 AG motorais. Palyginimui, Amerikoje šis automobilis buvo galimas tiek su 2 l turbobenzininiu, tiek ir su V6 2,7 arba 3,5 l varikliais.

4,8 m ilgio SUV turėjo 20 cm prošvaisą ir visus varančiuosius ratus, taip pat buvo komplektuojamas arba su mechanine, arba su kur kas labiau šiam segmentui tinkančia automatine 6 laipsnių transmisija – nieko keisto, kadangi ambicingi gamintojo planai tarp konkurentų matė tokius modelius kaip „BMW X3“, „Audi Q5“ ar „Mercedes-Benz GLC“.

Žinoma, norai yra viena, o realybė yra kita – visgi buvo sunku įtikinti pirkėjus, kad „Ford“ gali būti pilnavertis konkurentas garsiems „Premium“ klasės automobiliams. Tuo labiau, kad ir komplektuojami varikliai pasižymėjo tik pusėtina dinamika, iki 100 km/h įsibėgėjant, priklausomai nuo versijos, per 9,4 – 9,7 sekundes. Tikrai ne tie parametrai kurie leistų konkuruoti su vokiškais SUV.

Tačiau jei dinamika jums nėra prioritetinis dalykas, „Ford Edge“ tikrai turi ką pasiūlyti. Jis buvo siūlomas gerai sukomplektuotas su odiniais salonais, iki 21 colio siekiančiais ratlankiais, panoraminiais stoglangiais ir pakankamai daug komforto įrangos – amerikiečiai žino kaip lepinti vairuotojus, nors apdailos kokybė ir nebuvo ideali.

O dar jis turi nemažą 2,8 m atstumą tarp ašių ir net iki 1847 l talpinančią bagažinę – tie, kas ieško erdvaus automobilio su talpia bagažine, turėtų atkreipti dėmesį į „Edge“. Tuo labiau, kad su didele prošvaisa, nuolatine visų ratų pavara (tiesa, be jokių važiavimo režimų pasirinkimo), šis automobilis nepaves ir nuvažiavus nuo asfalto.

Kaip minėjo „Bosch Car Service“ specialistai, tuo metu prabangiausias „Ford“ modelis Europoje nepasižymėjo kažkokiais išskirtiniais gedimais, o daugiausiai priekaištų sulaukdavo nebent gendanti vairo sistema, lėtai veikianti ir nešiuolaikiška multimedijos sistema ir kartais įtrunkantis panoraminis stoglangis – atkreipkite dėmesį į šiuos dalykus.

Ir visgi „Ford Edge“ Europoje išsilaikė tik iki 2020 metų, kai ne užilgo po modelio atnaujinimo buvo sustabdyta jo prekyba – po dviejų metų pasirodė naujos kartos „Explorer“, su kurio apžvalga galite susipažinti čia.

Daugiau apie naudotą antros kartos „Ford Edge“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.